قتل مدیرعامل شرکت پخش لوازم آرایشی با ۳۷ ضربه چاقو در تهران (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیا سشوار برای مو خوب است؟ | ۳ راه ساده برای کاهش ضرر استفاده از سشوار نماینده کارگران: سپردنِ تعیینِ مزد به مجلس به معنای بی‌صداترکردنِ کارگران است بهترین نوع زیتون از نظر طب سنتی | هر آنچه درباره زیتون باید بدانید برای رفع خستگی این غذا‌ها را بخورید دبیر کل خانه کارگر: مقابل هر تصمیمی که بوی مقابله با امنیت شغلی بدهد، خواهیم ایستاد ورود سامانه بارشی به کشور طی سه‌شنبه (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) رفتار صحیح با کودکانی که زیاد کابوس می‌بینند | ۵ اقدامی که باید هنگام کابوس دیدن کودکتان انجام دهید افزایش تعطیلات آخر هفته آرامش خوبی بین شاغلان ایجاد خواهد کرد رابطه زناشویی برنده و بازنده ندارد ۹۶ درصد کارگران فاقد قرارداد دائمی هستند تاخیر ٥٠٠ دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران هواپیمایی چابهار (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) مجلس پیگیر مطالبه بدهی دولت به تامین اجتماعی است نحوه خدمات‌دهی به بیماران در زمان قطع سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک اعلام شد اگر می‌خواهید با افزایش سن اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید، با این ۸ رفتار خداحافظی کنید هیچ موردی از بیماری مالاریا در غرب خراسان ثبت نشده است مصرف شکر را به خاطر حفظ سلامتی خود کاهش دهید گزارش وزارت بهداشت درباره سرطان‌زایی سیگار‌های الکترونیک: زیر بار صدور مجوز نمی‌رویم تاخیر ۵ ساعته پرواز مشهد-تهران به علت نقص فنی هواپیما + فیلم (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) تصادف ۲ دستگاه پراید در جاده کلات ۹ مصدوم بر جا گذاشت (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

ویدئو| ادعای «یکتا ناصر» درباره دزدیده شدن دخترش توسط «منوچهر هادی»

  • کد خبر: ۲۱۸۱۷۹
  • ۰۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۷:۲۸
  • ۲
ویدئو| ادعای «یکتا ناصر» درباره دزدیده شدن دخترش توسط «منوچهر هادی»
یکتا ناصر با انتشار یک ویدئو بغض آلود مدعی شد که همسر سابقش در آستانه تحویل سال ۱۴۰۳ فرزندشان را از خانه خانم بازیگر ربوده است.

به گزارش شهرآرانیوز، یکتا ناصر بازیگر سینما و تلویزیون قریب به دو سال است که از منوچهر هادی کارگردان سینما و تلویزیون جدا شده است.

حاصل ازدواج این دو هنرمند یک دختر است و اینطور که خانم بازیگر اعلام می کند آقای هادی بدون هماهنگی قبلی در آستانه تحویل سال نو به خانه خانم یکتا ناصر رفته و فرزندشان را با خود برده است.

یکتا ناصر نیز با انتشار ویدئویی از خود مدعی شد که به کلانتری رفته و از این بابت شکایت کرده اما به او گفته شده که باید تا بعد از تعطیلات برای مراجعه به دادگاه صبر کند.

او در این ویدئو به شکل بی سابقه و البته دردآوری گریه می کند و این ماجرا را بازگو می کند و از کتک کاری های منوچهر هادی با خود سخن می گوید.

تعداد بازدید : 749
 
پس از انتشار این ویدئو خواه منوچهر هادی با انتشار یک کامنت نسبت به اظهارات یکتا ناصر اعتراض کرد و نوشت: «همسرت  همه دارای شو برای رفاه شما و سوفیا گذاشت. ضمنا شما بدون اطلاع ایشون رفتین طلاق گرفتین. چون حق طلاق داشتین بعد از یک هفته مادرتون به مادر شوهرتون زنگ میزنن و میگن بیا پسرتون رو از خون دخترم ببرین. واقعا اشتباه کردی عزیزم.... ضمنا اقای هادی هیچوقت چنین کاری نمیکنه چرا میگین دخترم رو دزدیده چرا این لفظ رو به کار می برید. خواهشا این پست رو حذف کنید...»
ویدئو| ادعای «یکتا ناصر» درباره دزدی شدن دخترش توسط «منوچهر هادی»
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
1
1
بابا اینا بازیگرند بلدند چجور گریه کنند که دلت براشون کلاب بسه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
1
1
یکتا جانم
مادر مهربون و دوست داشتنی
مطمئن باش خدا آه و تقاصت رو از آدم‌های پست و ........... میگیره
مطمئن باش
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->